Ο David Gordon συνεργάστηκε με τους θιάσους του James Waring και της Yvonne Rainer, έκανε χορογραφίες στο Living Theater, συμμετείχε στις παραστάσεις του αρχικού σχήματος του Judson Church και αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της αυτοσχεδιαστικής ομάδας του’70, The Grand Union. Το 1971, ίδρυσε την Pick Up Performance Company (ιδρύθηκε επίσημα το 1978 σαν μη-κερδοσκοπική εταιρεία).
Υπήρξε συνεργάτης του ιδρύματος Guggenheim (1981 και 1987), μέλος της επιτροπής και πρόεδρος στο Dance Program του NEA. Η δουλειά του σε video παρουσιάστηκε στο Great Performance του PBS, στο KTCA AliveTV, στο BBC και στο Channel 4 της Μεγάλης Βρετανίας. Έκανε χορογραφίες για ομάδες στην Αγγλία, Γαλλία, Ολλανδία και Αμερική, συμπεριλαμβανομένων των ABT, Dance Theater of Harlem και The White Oak Project. Το έργο Τα Μυστήρια Ή Πού Είναι Το Αστείο; που γράφτηκε και σκηνοθετήθηκε το 1992 (Μουσική του Philip Glass και σκηνικά του Red Grooms), κέρδισε ένα βραβείο Bessie και ένα βραβείο Obie και εκδόθηκε στην ανθολογία Grove New American Theater, με την επιμέλεια του Michael Feingold. Το έργο The Family Business γράφτηκε με την Ain Gordon (Αντιπρόεδρος της Pick Up Co.), κέρδισε ένα βραβείο Obie και ανέβηκε το 1994 στο Dance Theater Workshop και το 1995 στο New York Theater Workshop και στο Mark Taper Forum. Το 1994, ο Gordon σκηνοθέτησε και χορογράφησε το έργο Shlemiel The First για το American Repertory Theater (ART) στη Μασαχουσέτη και για το American Music Theater Festival (AMTF) στην Φιλαδέλφεια. Το έργο επίσης ανέβηκε στο American Conservatory Theater (ACT) στο Σαν Φρανσίσκο (1996) και κέρδισε το βραβείο του 1997 στα Dramalogue Awards for Choreography and Direction που έγινε στο Geffen Playhouse του Λος Άντζελες.
Χορογράφησε το έργο Punch And Judy Get Divorced (κείμενο των Gordon) για το AMTF και ART. Το 1995, ο Gordon έλαβε επιχορήγηση από το Pew Charitable Trust για το Θέατρο και τον Χορό καθώς και από το National Theater Artist Residency για να συνεργαστεί με το Guthrie Theater υπό τον Garland Wright, όπου σκηνοθέτησε και χορογράφησε το έργο The Firebugs (1995) και το 1996 έλαβε επιχορήγηση του National Dance Residency Project. Την άνοιξη και το καλοκαίρι του 1999, σκηνοθέτησε και χορογράφησε το έργο The First Picture Show (κείμενο των Gordon και μουσική της Jeanine Tesori) που του ανατέθηκε από το Mark Taper Forum σε συνεργασία με το ACT.
Η «καινούργια και μεταχειρισμένη χοροθεατρική» δουλειά του, Autobiography Of A Liar έκανε πρεμιέρα στο Danspace της Νέας Υόρκης τον Δεκέμβριο του 1999. Η ομάδα The White Oak Project ανέθεσε στον Gordon να φτιάξει μια νέα χορογραφική δουλειά για το Past/Forward, μια βραδιά με έργα χορογράφων που συνεργάστηκαν με το Judson Church, η οποία έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβρη του 2000 και εθνική περιοδεία. Το Past/Forward επιχορηγείται από τον Mikhail Baryshnikov και είναι γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον David Gordon. Τον Απρίλιο του 2005 παρουσίασε στη Νέα Υόρκη την καινούργια του χοροθεατρική δουλειά πάνω στον Ερρίκο τον Ε’ του Σαίξπηρ.